Jumaat, 20 Julai 2012

Kejayaan tak akan datang tanpa usaha

18 Julai 2012, saya teruja sangat dengan seorang kawan saya nie yang suka berniaga....seronok tengok dia...dia asyik cakap rezeki dia dah mula bertambah...krim kecantikan yang dia jual tu dah laris, macam goreng pisang panas kat tepi jalan....ish...ish...jadi, saya apa lagi teringin sangat nak berniaga...Ok lah..saya kena cuba dulu krim kecantikan nie...moga2 saya akan bertambah berseri-seri...Saya pun beli lah dulu 1 set untuk cuba...Insyaallah mana la tahu raya 2012 kali nie...hehhee..saya akan berseri2...kadang2 kita perlu juga mencantikkan muka kita kan....kalau muka comot takut nanti suami pun tak berani nak dekat...memang la Allah jadikan kita tu sebaik baik kejadian...tapi kena basahi muka kita jugak dengan wuduk...lagilah berseri kan...Suami saya pun bukan boleh tengok saya selekeh2...saya pulak sukar nak terima kalau suami saya dok kutuk2...kadang2 dia melawak ja, saya dah terasa...Nampaknya inisiatif yang saya ambil untuk memulakan perniagaan secara online nie ok kan... Nie baru cuba buat blog....dan nak sebarkan perniagaan online saya nie ke mana-mana....dimana ada kemahuan disitu ada jalan kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan